De ce este important sa participati?

De ce este important sa participati?

ROFMEX este singurul eveniment din Romania care ofera o perspectiva de ansamblu asupra unei largi game de produse și servicii de ultima ora oferite de sectorul facility managementului pe piata locala.
 
Expozitiile constituie unul dintre cele mai importante instrumente de patrundere pe noi piete și de castigare de clienti noi si, in același timp, de monitorizare a concurentei si de identificare a tendintelor din domeniu. Participand la expozitie veti utiliza mai putine resurse decat in cazul formarii unor departamente de vanzari sau prin realizarea sau achizitionarea de studii costisitoare de cercetare.
 
Contactele directe, personale, dintre expozanti si vizitatori la standuri sunt elemente cheie in schimbul eficient/productiv de informatii si de generare de business. Astfel se pot crea, dezvolta si mentine parteneriate de durata. Expozantii au sansa de a prezenta «pe viu» si demonstra avantajele companiei si produselor lor, determinand incredere si inspirand seriozitate, proband calitatea relatiilor cu clientii si definind valoarea produselor promovate.
 
Produsele si serviciile prezentate vor avea cea mai eficienta expunere catre o audientă formata dintr-un public specializat, corporate facility manageri si alti decidenti care gestioneaza bugete de milioane de euro anual!

Fiind prezent, ca expozant, la ROFMEX veti intalni noi parteneri de afaceri, veti influenta mai eficient pe cei existenti, oferind informatii profesionale specializate, clare, asupra caracteristicilor, preturilor si conditiilor de vanzare. Astfel va extindeti campul de actiune cu noi oportunitati de afaceri.

Pe cine intalniti la ROFMEX?

Clienti noi

Clienti noi
La ROFMEX intrati in contact cu persoanele de decizie din industria FM. Nicaieri nu veti mai gasi atat de multi clienti potentiali la un singur loc!

Clienti existenti

Clienti existenti
La ROFMEX comunicati direct cu clientii existenti, spre deosebire de restul anului cand comunicarea se limiteaza la convorbiri telefonice, emailuri sau marketing direct.

Fosti clienti

Fosti clienti
La ROFMEX relansati parteneriatele anterioare si convingeti direct fostii clienti de capacitatea dumneavoastra de a le satisface exigentele.

Obiective:

  • explorarea pietelor noi si relevarea niselor de piata
  • cresterea volumului vanzarilor
  • evaluarea competitivitatii sectorului
  • evaluarea situatiei actuale din industria FM si a tendintelor profilate
  • schimbul de informatii si experienta
  • dezvoltarea unor parteneriate de succes
  • participarea la conferinta, cursuri si alte evenimente in domeniu
  • evaluarea concurentei
  • extinderea listei de contacte personale
  • noi contacte profesionale si de afaceri
  • cresterea reputatiei brandului
  • amplificarea impactului campaniilor de publicitate atat asupra clientilor, cat si asupra publicului larg
  • diversificarea portofoliului de clienti
  • dezvoltarea activitatilor legate de mass-media
  • intensificarea relatiilor profesionale si personale existente
  • implementarea obiectivelor de branding si corporate design
  • obtinerea de informatii suplimentare pentru evaluari si vanzari prin schimb de experienta
  • reconfirmarea prezentei constante pe piata
  • analiza preturilor concurentei
  • dezvoltarea retelei de distributie
  • contacte noi cu reprezentanti de vanzari
  • prezentarea produselor noi si inovatiilor in domeniu: sisteme, echipamente, solutii etc.
  • testarea reactiilor pietei la produse si servicii, in special cele noi
  • extinderea ofertei

Traieste experienta ROFMEX, în perioada 9-11 noiembrie, fructificand la maximum beneficiile oferite de acest eveniment de referinta in industria facility managementului romanesc!