Ritmul rapid de dezvoltare a sectorului de facility management (FM) in Romania pe o piata relativ noua si revigorarea pietelor de real estate si constructii din ultimii ani au condus la necesitatea aparitiei unui eveniment integrator de promovare, educatie, know-how si networking dedicat industriei. Identificand aceasta oportunitate, ROFMA – Asociatia Romana de Facility Management – cu o bogata experienta in organizarea proiectelor educationale, de informare si networking, lanseaza ROFMEX, un eveniment FM business to business care se anunta a fi cel mai important din Europa Centrala si de Est.
ROFMEX - Expozitie de echipamente, produse, tehnologii si solutii pentru facility management si servicii suport. Conferinta internationala, cursuri si Experience Area.
Organizat in perioada 9-11 noiembrie la Bucuresti, ROFMEX reuneste reprezentantii domeniilor de facility management si servicii suport - companii, specialisti si autoritati. Asemenea caracterului holistic al facility managementului contemporan, evenimentul se caracterizeaza printr-un concept integrator ce are in vedere intrepatrunderea mai multor componente: o expozitie specializata, o conferinta internationala, cursuri certificate ROFMA, precum si intruniri, aplicatii practice si vizite grupate in Experience Area.
ROFMEX este orientat catre nevoile reale ale pietei, oferind o platforma de promovare atat pentru furnizorii de echipamente, produse, tehnologii si solutii, cat si pentru beneficiarii acestora, pe plan intern si international. Pune la dispozitie mediul prielnic pentru derularea programului ROFMA de educare continua si certificare a specialistilor in FM si domenii conexe, reprezentand modalitatea profesionista si eficienta de networking si diseminare de know-how prin dezbateri ce vizeaza tendinte in domeniu, analize de benchmarking, cercetare in FM.
Comunitatea ROFMEX
cea mai mare comunitate romaneasca de specialisti in domeniile FM si servicii suport este prezenta la eveniment: producatori, importatori si distribuitori de echipamente, produse, tehnologii si solutii pentru FM si servicii suport; furnizori de servicii FM; dezvoltatori si proprietari de cladiri; companii care gestioneaza mari portofolii de cladiri; organizatii interesate in externalizarea si/sau internalizarea serviciilor de FM; societaţi comerciale interesate de recrutarea si formarea unor specialisti in domeniile FM si servicii suport; facility manageri (corporate, industrial, service providers); reprezentanti ai structurilor administrative, de achizitii si logistica; property manageri; consultanti; cadre didactice universitare; arhitecti; ingineri; tehnicieni; coordonatori de echipe; traineri autorizati; specialisti in resurse umane; reprezentanti ai autoritatilor publice, dar si ai organizatiilor neguvernamentale; studenti si, nu in ultimul rand, jurnalisti de specialitate.
Astfel, produsele si serviciile prezentate vor avea cea mai eficienta expunere catre o audienta formata dintr-un public specializat, corporate facility manageri si alti decidenti care gestioneaza bugete de milioane de euro anual.
Un alt instrument oferit participantilor este acela de business matchmaking, ce permite atat expozantilor, dar mai ales vizitatorilor identificarea usoara a potentialilor parteneri, optimizarea timpului petrecut in expozitie si gestiunea eficienta a agendei de intalniri pe perioada vizitei intr-o zona special amenajata.
„Am conceput un eveniment all-in one generator de oportunitati si trenduri, care vizeaza dezvoltarea sustenabila a domeniilor FM si de servicii suport, iar in aceasta prima editie vom pune accentul pe sustenabilitate si eficienta prin inovatie si tehnologii avansate. ROFMEX are atuurile celui mai important eveniment de acest gen din Europa Centrala si de Est si ca avea o influenta puternica asupra pietei de FM si a mediului de afaceri din aceasta regiune”, sustin organizatorii.