De ce este important sa participati?
De ce este important sa participati?
Pandemia, conflictele din vecinatate, turbulentele economice, evolutiile din piata energetica si schimbarile climatice sunt provocari globale pentru sectorul de workplace, property si facility management.
ROFMA – Asociatia Romana de Workplace si Facility Management coaguleaza toate acele energii, resurse de know-how si bune practici care determina profesionistii din facility management, property management si workplace management sa actioneze ca o comunitate profesionala responsabila, unita si rezilienta in aceste vremuri de criza. Experientele si solutiile la aceste provocari trebuie sa fie accesibile oricarui specialist din FM pentru a le adapta eficient realitatilor din piata romaneasca.
ROFMA va invita, in acest dinamic context, sa participati la Romanian Facility Management Experience Day – ROFMEX 2022, cel mai important eveniment anual de Workplace, Property si Facility Management, singurul din Romania care ofera o perspectiva de ansamblu asupra unei largi game de produse si servicii de ultima ora oferite de sectoarele workplace, property si facility management pe piata locala.
Organizat sub sloganul People, Performance, Professionalism, ROFMEX 2022 va aduce in atentie o analiza aprofundata a provocarilor, tendintelor, inovatilor tehnologice si oportunitatilor din aceste domenii.
Cu o agenda variata si bogata, bucurandu-se de prezenta unor leaderi si profesionisti recunoscuti din domeniu, ROFMEX 2022 isi propune sa va contureze o imagine integrata si pragmatica asupra unor mega-tendinte precum viitorul mediului de lucru, sustenabilitatea si transformarea digitala.
ROFMEX 2022 va ofera, intr-o noua perspectiva, multiple resurse de know-how, inspiratie, oportunitati de networking si business pentru a va pozitiona ca agenti ai schimbarii si leaderi in domeniu. Aici veti intalni noi parteneri de afaceri si ii veti influenta mai eficient pe cei existenti.
Pe cine intalniti la ROFMEX?
Clienti noi

Clienti existenti

Fosti clienti

Obiective:
- explorarea pietelor noi si relevarea niselor de piata
- cresterea volumului vanzarilor
- evaluarea competitivitatii sectorului
- evaluarea situatiei actuale din industria FM si a tendintelor profilate
- schimbul de informatii si experienta
- dezvoltarea unor parteneriate de succes
- participarea la conferinta, cursuri si alte evenimente in domeniu
- evaluarea concurentei
- extinderea listei de contacte personale
- noi contacte profesionale si de afaceri
- cresterea reputatiei brandului
- amplificarea impactului campaniilor de publicitate atat asupra clientilor, cat si asupra publicului larg
- diversificarea portofoliului de clienti
- dezvoltarea activitatilor legate de mass-media
- intensificarea relatiilor profesionale si personale existente
- implementarea obiectivelor de branding si corporate design
- obtinerea de informatii suplimentare pentru evaluari si vanzari prin schimb de experienta
- reconfirmarea prezentei constante pe piata
- analiza preturilor concurentei
- dezvoltarea retelei de distributie
- contacte noi cu reprezentanti de vanzari
- prezentarea produselor noi si inovatiilor in domeniu: sisteme, echipamente, solutii etc.
- testarea reactiilor pietei la produse si servicii, in special cele noi
- extinderea ofertei